Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 21 januari 2010

Paranormal Activity

Herregud så rädd jag var igår kväll/natt!
Åkte och hälsade på Jenny igår efter att jag och Karin varit på gymmet
Trevligt var det, för där befanns sig en hel hög med töser..

Ja, sen var det någon människa som kom på att vi skulle se Paranormal Activity... :S
Filmen utspelar sig i hemmet hos ett ungt par, där de misstänker att det finns någon övernaturlig aktiviet. De beslutar sig för att rigga upp kameror, framförallt i sovrummet för att kolla om det händer något under nätterna.
Även om filmen är väldigt enkel i sin uppbyggnad så måste jag säga att den är fruktansvärt hemsk, ja och nu är ju jag rädd för det mesta gällande skräckfilmer!

När vi åkte hem så ser jag en mörklädd man stå längre ner på gatan, så jag bara skriker!
Marika och Karin bara skrek rakt ut också, haha trodde seriöst att jag skulle köra av vägen :P

Men nu ska jag glömma denna film för ALLTID, så att jag slipper vara rädd..
--------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag ätit frukost, (bränd gröt), = ingen bra start på dagen!

Sen är jag fruktansvärt trött, skulle behöva sova i en evighet.. Blir lite jobb idag sen så ska jag inte ta på mig någonting mer under denna ledighet!
Så, ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar