Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 10 januari 2010

Min sambo är här!


Nu har jag kommit hem till Östersund. Karin har supit bort nycklarna och har inget hem, så hon får vara hos mig. Men det gillar jag så det är bara trevligt som sagt!

Sen så är hennes hem en ren katastrof i vilket fall, vatten som läcker in och 12 plus grader inne. Helt sjukt, så har hon haft det i 1,5 vecka utan att kontakta hyresvärden eftersom att hon inte hade en hemförsäkring. Men nu har hon en hemförsäkring så imorgon ska hon gå till honom och be han låsa upp med huvudnyckeln, sen när de kommer in så ska hon såklart utbrista;
- NÄ MEN OJ, VAD HAR HÄNT HÄR?? Det är en KATASTROOOOF!!

(Sen att hon ställt en bunke under elementet hör inte historien till!). Hahahaah!

En riktig katastrof hemma hos Karin när hon precis hade flyttat in i sin lägenhet och jag inte hade tak över huvudet och kom med min garderob i massa kassar! Ojojoj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar