Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 13 januari 2010

Mina kap!

Godkväll!

Måste bara få visa mina kap som jag gjorde på Gina Tricot härromdagen. Ni får tyvärr inte se mitt vackra ansikte eftersom det var lite mindre vackert då kortet togs :P

Denna spetströja köpte jag för endast 49 kr!
Helt sjukt och jag älskar den sååå mycket :)















Sen till min absoluta favorit, så härligt tyg och fantastisk snygg. Endast 49 kr!

Köpte en blå likadan tröja fast i (2 strl för stor), men var bara tvungen att ha den pga av att jag älskade färgen!

Sen en svart med korta ärmar.. Jag har verkligen hittat min favorit tröja :)

Men såå, nog om det.. Ligger nu hemma i min säng efter en lång men rolig dag på arbetet. Spelar poker för fulla muggar, men är nog dax att sluta nu. Har gått för bra på för kort tid, lyckan vänder nog snart och blir till ett rent helvete, 1 hand till sen är jag klar för dagen.

Efter pokern väntar gårdagens Paradise Hotell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar