Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 14 januari 2010

Vilken dag?

Är lite dagavill såhär i slutet på veckan, vet att det är Torsdag men har typ Måndag eller nått.
Imorgon börjar mitt jobbmaraton, kommer kännas som om jag bor på mitt arbete..
Men kan gott göra det eftersom 14 dagars ledighet väntar efter denna helg, är det sant?
Och kan det bli mer underbart??

Har lite saker som jag ska fixa med i lägenheten då jag kommer dit.
  • Tapetsera min fondvägg i sovrummet, (tapeterna har varit inhandlade sedan i november tror jag).
  • Få ordning på mina elkablar som ligger överallt. (Är ett gammalt hus och då verkar dom ha glömt att göra uttag) :S
  • Köpa några hyllor till sovrummet och vardagsrummet.
  • Köpa en fet tavla att ha i sovrummet.
  • Fixa mitt vitrinskåp, glaskivorna fattas, de försvann i flytten tror jag.
  • Sätta upp min klädhängare.

Efter allt detta är fixat så är mitt hem klart, är på tiden eftersom jag bott där sedan i September. Lite gröna växter o skit kommer göra det perfekt!

Nu ska jag äta lunch, hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar