Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 28 januari 2010

Stockholm

Idag åker jag med mina brudar till huvudstaden för en fantastiskt rolig helg. (förhoppningsvis) ;)

Sitter på jobbet nu och bara väntar på att klockan ska slå tio.

Då ska jag möta upp Karin utanför Golds för ett träningspass, efter det åker vi och hämtar våra väskor. Sen hämtar vi upp Maria på Frösön o efter det bär det iväg.

Får inte glömma att lämna nyckeln hos Sandra hon ska så snällt ställa upp o vara kattvakt ihelgen. GULD värt! Smart som jag är så planerar jag en resa och kom på i tisdags, hellskotta, vad ska jag göra av katterna?? Utan dig så hade jag fått ställa in hela resan. Så TUSEN TUSEN tack!




Nä, nu ska jag sminka mig lite, ser ju ut som ett spöke. Drar på mig träningskläderna o laddar inför ett Hårt pass!!

Ha en bra dag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar