Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 29 januari 2010

What happens in Stockholm....

Stays in Stockholm,.. Or NOT!

Bilresan gick bra, var en bra tystnad under första delen av resan och jag höll på att blöda ögonen ur mig av uttråkning. Maria hade ont i huvudet så ingen musik kunde spelas, Karin låg o halv sov tror jag under en lång stånd. Men sen spårade det i allt ifrån rollspel (ronja rövardotter, rumpnissar, o Birk), till adels damer alá Norrland/Stockholm. Vi kan det där med att verkligen speeela över. Så ofattbart kul, ni skulle ha varit med!

När vi kom in i Stockholm så pratade vi om allt, diamanter, obegränsad shopping, resor, spa behandlingar, allt med en klang av Stockholmska! Höll på att köra av vägen mer än en gång!

Under kvällen så hälsade vi på en vän, drack vin och spelade... håll i hattarna, finns i sjön, eller som vi kallar det, finns i vinglaset. Har nog aldrig spelat ett sånt roligt spel i hela mitt liv.

Imorgon ska vi besöka Vasa museet, kan ju inte bara åka hit för att dricka massa alkohol. Detta ska vara ett besök att minnas, ett besök man lär sig något av.

För det andra, jag löste något en människa aldrig har gjort. Det var något invecklat som ingen av Mr Ts kompisar någonsin klarat av. Utan enbart JAG! Vill ni se en stjärna se på mig ;)
Ok, nu kanske man har fått i sig lite väl mycket vin, but... I still love It!











Nu är det dags att sova, Vi har en lång och härlig dag framför oss imorgon!
Jag älskar livet då det är såhär underbart!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar