Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 9 februari 2010

Adrenalin

Vilka adrenalinkickar jag har fått idag, det är helt sjukt!
För det första så gick inte bilen igenom på besiktningen, en spindelled som är kass och måste bytas, sen några lampor.. Så blir ombesiktning om en månad, gud så less jag blir på min bil!!

Fick också reda på lilleman ska få operera sig snart, vilken innebär att jag kommer att bli arbetslös inom en snar framtid. Men jag är så glad för hans skull så att det gör absolut ingenting :)

Arbete löser sig alltid och om mina planer går igenom så är jag nog min egen chef snart! ;)

För det tredje så ska jag o Karin besöka Sundsvall inom en snar framtid inför en liten skönhetstävling. Fick reda på detta idag, vi tackade ja ganska snabbt och nu när vi börjat spåna i själva tävlingen så inser vi nog inte riktigt vad vi gett oss in på! :P
Men har ändå beslutat oss för att åka ner, vara oss själva, ge 100% och vara en erfarenhet rikare. Plus ett väldigt roligt äventyr! Ingen av oss väntar väl sig att ta sig vidare, men roligt att få visa upp sig lite ;)

Nåväl, ska väl fortsätta promenera in min skor.
Hoppas inte tanten under vaknar bara, blir bara ett sånt förfärligt liv och det orkar jag inte med just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar