Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 9 februari 2010

Aldrig pigg

Denna trötthet gör mig väldigt väldigt förbannad! Måste ha något skit i kroppen ändå, även fast jag har tagit prover och det visar ingenting, får ta o besöka hälsocentralen för en till koll.
Låg i sängen till 14.00 idag tills jag äntligen tog mig i kragen för att bege mig ner på staden en sväng, lite friskluft har ingen dött av. En trevlig fika på Pause hann jag också med..
Godaste kalkonsalladen i hela staden, mums!
Efter det mötte jag upp Karin och vi åkte hem till mig..
Nu ligger jag som en utslagen sill i soffan, lyssnar på ABBA och ska till o kurera mig ordentligt.

Jag behöver er hjälp..
Vilka skor tycker ni är finast/snyggast/läckrast/?
Skall användas till ett väldigt speciellt tillfälle ;)
Vilka???

3 kommentarer: