Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 9 februari 2010

Kontaktannons skriven av en av mina vänner!

Hej Hopp! Nu ska ni få lära känna en rolig tjej, ta chansen för detta är en riktigt bra kontaktanons på sveriges största dejtningssida. Jag vill ha en rik man som kan försörja mig.
drömmen är att bli hemmafru du måste ge mej alla dina pengar två bilar vill jag ha, en jag kan glida runt i, o en som jag kan ha alla mina shoppingpåsar i.

Utseendemässigt kan du se ut hur som helst, bara du har en bra utbildning, är rik och har auktoritet. Lite om mig då kanske, jag har ju bara skrivit om alla krav... blond, ego, lite av en häxa.. jaja jag kanske inte låter så bra, men hoppas någon nappar, jag vill ju inte vara den 40åriga bittra ogifta kärringen, så snälla kan jag få ett seriöst svar, jag är ju helt desperat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar