Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 7 februari 2010

Amen!

Karin har precis bakat paj till mig, hon tycker nog synd om mig för att jag har ont i nacken o i min lilla mage. Kanske är det allt vin som ställt till det? :P

Pajen var underbart god och Karin är glad för att hon fick känna sig som en hemmafru.
Om jag vore lesbisk då skulle jag lägga in storstöten på henne, det är en sak som är säker! Haha!

Annars så har dagen inte bestått av speciellt mycket. Vart ute en sväng i det fina vädret, underbart om det kunde få vara sol o bara några minusgrader. Man blir mycket piggare och det är så skönt när det är ljust o fint!

Gårdagskvällen spenderades på Fältjägarngränd, iallafall på förfesten. Var helt galet och såklart hur roligt som helst. Jag va inte sugen på att vara med på kort så att Fredrik gjorde ett tappert försök till att hålla i mina armar så att de kunde knäppa. Tur att Karin kom till min undsättning o hällde en skål med is på hans flint! Haha!
Vid tolvtiden begav vi oss på G3, dance all night long, är det enda jag kan säga!
Så jääääääkla skoj! Måste göras om!!

Han i pyjamas heter Hugh Hefner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar