Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 6 februari 2010

Spektakel!

Ja, ska väl berätta om min arbetsintervju igår. Gick ju hur bra som helst och det verkade som om dom fattade tycke för mig och att jag skulle passa utmärkt! De skulle höra av sig om ca: 1,5 vecka. Finns dock ett stort problem i allt, i annonsen så står det; Tillsträde from. 1 Augusti, vilket skulle passa mig perfekt, sen igår sa hon from. april. Vilket ställer till det rejält för mig, eftersom jag redan har en anställning, men om det går så blir det 150% arbete i några månader. Orkar man det??

Efter intervjun så åkte jag in till Östersund, hämtade upp Fia o vi åkte på Lillänge för lite shopping. Tappade min telefon på backen, säger bara TACK GUNNVOR som hittade den, ringde upp min mamma så att mamma kunde ringa mina vänner. Ja o efter många samtal så fick jag tillbaka den! TUR O TACK GUD O GUNNVOR! Gunnvor var förövrigt en gammal dam på 70+, väldigt sööt :)

Hem, duscha och göra sig i ordning, hämtade upp Fia ännu engång, sen ut på Frösön till Maria.
Trevligt! En galen o helt sjuk förfest, mina lögner är ju klockrena, karatekid, MMA osv..

Avslutade kvällen med att prata och skämma ut mig inför SKRATTVAKTEN, haha ja, vad är det dom säger? Man måste ju bjuda på sig själv.. Klockan 17.00 på måndag så ska han hjälpa mig o Karin med baksida axel, hoppas han kommer bara ;) :P










Haha, fick mig en rolig syn idag när Maria hämtade upp mig hos Karin, hennes outfit var det roligaste jag sett i hela mitt liv.. Fick dock inte lägga upp en bild på schabraket, så får väl lov att respektera det då.. :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar