Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 12 februari 2010

En enda..

Igår på kvällen kom farmor förbi, men nybakta bullar. Är inte det lyx så säg. Finns inget så gott som hennes gifflar, bara vattnas i munnen när jag tänker på att dom ligger där hemma o väntar på mig ;) Minns när jag va liten så bad jag och min kusin om att hon skulle baka gifflar. Det och ett kallt glas mjölk, MUMS!!

Natten har varit lugn och stillsam, ingen underhållning alls har jag fått.
Men har börjat spåna på mitt nya projekt, och det ser ljust ut :) Blir spännande och börja forska, skriva ner, och sätta igång med allt. Just nu har jag bara kollat marknaden för det jag ska göra, men det tar tid att kolla igenom..

Nu är jag fruktansvärt trött och längtar hem till min säng. Ska bli skönt att lägga ner huvudet på kudden, sluta ögonen och kanske drömma något fint!

Bild tagen igår morse, påväg hem ifrån arbetet, visst är det vackert?

Sedan hoppas jag att alla får en underbar alla hjärtans-dag!

Var rädda om varandra och gör något fint tillsammans.

En STOR hjärtanskram ifrån mig.




2 kommentarer:

  1. Ha en underbar alla hjärtans dag! Hjärtat

    SvaraRadera
  2. Fast du är nog rätt hemlig, för jag har ingenaning om vem du är :P Men tack så mycket! :)

    SvaraRadera