Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 12 februari 2010

Internet

Har vaknat nu, legat o drömt hela morgonen om internet! Hur ska jag klara en natt till utan internet på arbetet? Det går inte, så min snälla bror tipsade om att Denta hade ett som bara låg och inte används. Skickade iväg ett sms o super snäll som han är så ska jag få låna det. TACK, känns som om jag vunnit 10 miljoner, så glad är jag :)


Hade ju planerat massa saker jag skulle ägna gårdagsnatten åt, kommer på arbetet sen fungerar det inte, satt i 4h och jävlades, men gav tillslut upp.. Arg var jag, men kom på mig själv med att det inte var någon mening..


Jag har en hemsida att bygga upp, samt en annan plan som jag måste börja spåna i. Kan och kommer bli intressant! Ideérna är många, det gäller bara att ta tag i dem, idag inte imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar