Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 23 februari 2010

Planer

Förstår inte varför jag har börjat drömma så fruktansvärt på nätterna.
Drömmarna sitter också kvar under hela dygnet och det är jobbigt. I förrgår drömde jag om att det var en skorpion som klättrade på huset, jag sprang in och den följde efter vart jag än tog mig in. Den var stor, säkert en meter.


Tillslut så kom vi in i mina föräldrars vardagsrum och där var min bror Emil med hagelbössan, han tog bössan och gick väldigt nära skorpionen, när han skulle trycka av ställer sig djuret på bakbenen, ansiktet förvandlas till en seriefigur. Emil trycker av och han sprängs i bitar jag vaknar och är helt förstörd!



Jag kommer ihåg drömmen i minsta detalj o nu är det snart två dygn sedan.

Inatt drömmde jag om en resa till varmare breddgrader, den var såklart underbar.
Nu har det såklart också fastnat så nu sitter jag och Maria och kikar runt på olika charterresor, vi tänkte bege oss i Maj någongång! Härligt med lite smygstart på sommaren..

Ska se till att det blir av denna gång också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar