Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 22 februari 2010

Adelsdamen nr 1

Har inte gjort mycket annat än att suttit i telefonen idag. Eftersom jag är i Hoting och inte kommer åt mina räkningar så var jag tvungen att ringa runt överallt för att få reda på saldot på alla fakturur. Ja, det gick väl hyffsat! Sen var jag nyfiken på vad jag skulle få för lön denna månad, så ringer till Dorotea Kommun, och fick en chock, en positiv sådan! Mycket bra och en väldigt glad Malin! Kändes som om en sten föll ifrån bröstet..

Sen ringer jag till Östersunds Kommun för att kolla lönesaldot, då har dom inte ens fått in min T3:or, där det står hur jag arbetat under Januari månad, wtf?! Inte mitt ansvar att fixa det, så lagomt irriterad. Förstår inte att om jag sköter mitt så förväntar jag mig att de andra ska sköta sitt med. Jag får inte ens en ursäkt till att min chef glömt mina T3:or, arg arg arg!!
Men jag får väl glädjas åt min andra lönespecifikation istället :)

Nu till något annat roligt som utspelade sig på subway under helgen då en av mina vänner hade ett roligt litet rollspel, här får ni smaka på lite utav historien ;)


Hon ställde tydligen till en jävla scen därinne
Trängde sig förbi alla i kön
Ville ha billigare macka pga. sin dialekt (lidingö)
Hon var från lidingö
Hon talade ner han som stod i kassan, (han som äger subway)
Hon sa: alltså du borde ge mig en billigare macka för jag antar att du inte sett så många från lidingö va?? (på lidingödialekt) :P Haha


Det är adelsdamen i ett nötskal, Love you Kvinna!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar