Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 22 februari 2010

Jävla Livsglädje

Vilken underbar dag detta är, känner värsta livsglädjen och jag kommer på mig själv med att ligga o små le här i sängen.

Ligger och lyssna på musik, medan Hulda spinner brevid mig. Min söta lilla katt! Va ner o hälsade på Nina, (stor kolla jag hade som inte visste vad hon hette nästan.. )Sötnos, så snäll...

Sedan kom katterna på besök och det blev en liten catfight där. Så blev jag arg på grisen för att hon skulle klösas så jag skrek lite, Nina tar åt sig direkt o kryper ihop som en liten en. Så dåligt samvete jag fick..

Hildur

Nina

Nyfikna som dom är.. titta men helst inte gå nära varandra :)
Satt där på varsitt trappsteg och kollade, gav ifrån sig några små ljud..
Djur är fantastiska!

Grisen
Så hos mina föräldrar finns det tre katter, Hulda, Grisen och Hildur.
Tre hundar, Nina, Silver och Nisse! Nu fattas bara hönsen som jag vill att vi ska ha till sommaren. Dom ska möta mig när jag kliver ut ur bilen när jag kommer hem, vill ha sådana där små, med fjädrar kring fötterna, ut gulligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar