Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 26 mars 2010

Äntligen Internet!

Min nya sambo!


Blev ingen adelsdamsmiddag igår, eftersom att Karin aldrig ville klä på sig så blev det väldigt sent. Vi åkte inte på Max, tryckte i oss massa strips, dip och en fet hamburgare!



Skjutsade henne på Frösön sen tog jag med mig min karl hem till mig.

Mysnatt! Tack för att du räddat mitt liv och min helg <3



Min ny/gammala sambo har flyttat in sina saker nu, försöker få det fint i allt kaos men det är väldigt svårt. Donar på hela tiden men kommer ingenstans! Behöver MAT nyss, men måste även packa, slänga sopor m.m. I eftermiddag, tidigt kväll åker jag till Hoting för jobb hela helgen.. Jobbar nätter så ni vet var ni har mig ;)



Åter till sysslorna, borde ringa in betjänten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar