Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 25 mars 2010

Fullt upp hela dagen!

Har jobbat mellan 8.30 - 16.30 idag på mitt nya roliga arbete!
Efter jobbet hämtade jag upp Karin och vi begav oss på Golds för ett träningspass.

När jag kom hem var lägenheten full med nya möbler. Min nya sambo hade vart där och lämnat sina saker. Det kommer bli kanon när vi fått i ordning allt med tavlor, hyllor, o allt nytt som ska sättas upp.

Grannen hade fått ett litet fnatt när de hade ställt upp entredörren. M hade bett så mycket om ursäkt och han hade inte sagt ett ord. SURJÄVEL!

Fick lite dampanfall när jag kom hem och skulle ta på mig kläder. Ingenting satt snyggt, håret blev fel, sminket blev fel, katterna hade åter igen pissat på skorna och hade jag haft en hagelbössa hade jag skjutit några skott!!

MEN nu sitter jag hemma hos Karin och tar lite naken bilder på henne.
Väntar på att min man ska höra av sig så att vi kan åka hem och skeda litegrann..
Innan det ska Karin släppas av hos en karl, för lite skedning!

PS: Bilderna skall användas till en tavla.

Jag vill också ha en nakentavla på mig själv, GE MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar