Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 14 mars 2010

Chill is the word

Efter att sakta kunna känna hur kroppen började återhämta sig så kunde vi äntligen börja om.
Vännerna trillade in, korkarna skruvades upp, musiken på en lämplig nivå, och det blev väldigt mycket prat om fredags kvällen/natten då verkligen allt verkade hända just då ;)
Ingen verkade iallafall ha tråkigt! Mycket skratt och en trevlig förfest, lugnt och bara sådär myys!

Miss Fia
Fötterna har gått i 25 år, inte konstigt att dom är trötta. Tröttare kommer de bli ;)

Sexy thing


Svårt att inte gilla denna kille, träffat honom 3 ggr tror jag innan igår. Glider in på förfesten där han inte känner någon, med 6 tjejer (mina vänner). Delar med sig av diverse historier och är fruktanvärt trevlig! Kolla in hans blogg.
Brukar vanligtvis inte läsa killars bloggar då jag finner dem väldigt ointressanta, men herrejösses här har vi en person som kan uttrycka sig i ord och beröra andra människor!
Mina Slynor, vissa döper Karin till fnask för att komma ihåg henne ;) (skämt)


Men vem stöter man inte på lite varstans? JO, Hacke, e-kontakts Hacke, Vemdals Hacke, kalla honom precis vad ni vill. Haha, han ville ställa upp på kort ibland ;)



Skön ställning..

Hittade världens schnyggaste 50+ inne på Marite, härlig utstrålning och vilket jäkla drag det var på kvinnan. Precis så ska jag bli när jag är 50+. Leva livet helt ut!!
Tusen tack alla vänner för en underbar kväll, utan katastrofer!
LOVE


1 kommentar:

  1. Otippat att mina fötter skulle ramla in på bild! :) Jag som tänkte blogga om dig och Karin idag. Fan kvinna! Kan inte mer än applådera er. Ni är det roligaste jag träffat det senaste åren. All cred och snart kör vi igen! Ge mig K .. Fnask ..arin! Kärlek.

    SvaraRadera