Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 14 mars 2010

Grannfejden DEL 3

Har väl denna skiten startat igen, dumma kossa!
Två flaskor ute på backen och allt är kaos igen, visste att hon skulle stå ute och vänta på mig idag. Hon pratade med damen som bor under mig. Tänker inte jag på miljön? Som låter mina vänner kasta flaskor när de ska sätta sig i taxin. Tänk på damen som har en hund säger kossan, hunden kan ju få glas i tassarna!

Vi har ju pratat om detta Malin, ska du ha fest så får du ansvara för vad dina vänner gör!

Hur ska jag kunna ansvara för andra människors handlingar?
Det känns som om de letar efter problem, var väl bara att plocka upp de där jäkla flaskorna och ta in dom. Nä, men ställ till en scen och gnäll. Äckliga gammla kossa, hagga, DU ÄR MITT HATOBJEKT! Jag verkligen hatar dig ifrån botten av mitt jävla hjärta, du förstör den tryggheten man ska känna i sitt hem. Du förstör allt som har med att vilja åka hem, för att man inte kan vara en normal jävla människa för att du din dumma kossa står med kikaren i fönstret o tittar vilka skor jag har på mig!! Du är min granne och jag hatar dig så jävla jävla mycket!

Grannfejden DEL 1

Grannfejden DEL 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar