Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 31 mars 2010

Det är något speciellt med barn!

Vilken dag jag har haft idag, helt sinnes! Började arbeta kl 10.00 på dagis, ååå vad jag älskar barn. Finns några få som är så otroligt söta att jag bara vill kidnappa dom och ta med dom hem!

Deras leende, charm, skratt, allt är ju så underbart!

Efter dagis så hade jag och mamma avlastning, så då gjorde vi stan! (Dorotea) :P
Köpte en gullig påskblomma till Martina samt lite fikabröd på Görans konditori, (med världens suraste tant till cafebiträde, tänkte helt seriöst berätta vad jag tyckte om henne och gå därifrån utan att handla något!). Men, jag handlade eller stod först kvar extra länge och velade bara för att hon skulle bli ännu mer irriterad! Haha!

Sen tog vi och besökte Martina och lilla Axel. Så himla kul att få träffa donnan, blir för sällan och det är ju så fruktansvärt tråkigt! Men underbart trevligt och roligt när man väl ses, finns ju miljontals saker att prata om. Och vi hann ju inte ens med en tiondel idag!

Hennes lilla son är bland det finaste jag sett i hela mitt liv, och det har jag sagt ifrån den dagen han föddes. Går inte att beskriva hans vackra ögon! Ville ta med mig honom hem med :D

Nåväl, efter mycket prat och gos, gott fika så var det dags att åka tillbaka till Bellvik för att avsluta dagen!

Tack mamma, och lilleman för en fantastiskt givande och rolig dag!
Nu är jag hemma i Östersund hos mina älsklingar, Karin och Maria, samt alla tre katter ;)
Vilken fin familj jag har!! :)

Sov gott mina vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar