Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 30 mars 2010

Ishockey planer?!

Kom och tänka på en sak som Emelinda berättade för mig, för ett tag sedan.
Till hösten så ska det troligtvis bli ett damlag i Strömsund igen :)
Rogga var tydligen mycket sugen på att börja träna oss igen och ingen är gladare än jag!

Jag hoppas verkligen att det blir av, alltså dessa år man hade tillsammans med de här brudarna var ju helt magiska! Så mycket skratt, så mycket tokigt, det finns ju inte! Vilken sammanhållning vi hade! Vill bara ha tillbaka allt, allt!!

Nu kan det äntligen bli sant!

De ska tydligen ha ett möte i vår angående allt. Sedan behövs det väl göras en närmare titt på hur många damer som är sugna att knyta på sig skridskorna, på med all utrustning och bara köra gärnet?! Jag hoppas innerligt att alla är på, som fortfarande bor i närheten!

Hoppas också på att vi kan köra igång med barmarksträning så snabbt som möjligt om det nu blir av :)

Konditionen ska tammetusan vara på topp brudar!!
Om allt går igenom och blir av, kommer den kommande hösten/vintern bli tok rolig!


Kärnlund, Stor Elin, Jossan, Agge, Jag, Emmi


Lill Elin, Agge, Jag, Liza och Emmi


4 kommentarer:

  1. Maaalin, lite uppdatering som jag inte har gett dig !:p
    Rogga har ändrat sig och kommer ha mötet i höst istället, eftersom det är många som är osäkra på vart dom befinner sig nästa höst!! men ett lag kommer de absolut bli och vi kommer ha roligare än någonsiin! :D Puss!

    SvaraRadera
  2. Meen jaha, Om det ändå ska bli ett lag, varför inte ha mötet nu så vi kan börja med barmarksträningen? :) Skulle ju vara kung, kan vi inte spåna lite mer om det? Ge förslaget, att vi som är säkra kan ju dra igång lite? :)
    Eller vad tycker du?

    SvaraRadera
  3. Ja, faktiskt.. varför inte??
    Men de är väl de som är problemet att typ inga vet vad som häner. fast om vi skulle börja kolla runt mer så är ja säker på att vi skulle va 15 redan nu! barmarksträning skulle verkligen vara huur bra som helst!! vi kanske måste börja kolla de där! :)

    SvaraRadera
  4. Ja vi måste verkligen börja kolla detta.. Jag ringer dig efter påsk. Ha en bra helg! Puss!

    SvaraRadera