Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 30 mars 2010

Inga gräddbullar här inte..

Det som är härligt med att befinna sig bland bönder är ju att man kan se ut hur fan som helst...
Sen drack jag 1 liter hembrännt innan träningen, därav ser mina ögon konstiga ut!

Var ju bara tvungen att dokumentera min och mammas träning igår. (Annars skulle inte pappa tro att vi tränade :P, utan var och åt en bulle med grädde på istället).



Men träningen gick ju lysande och mamma är ju nästan starkare än mig även fast jag tränat i hundra år! Det kändes ju inte riktigt bra, men hon var ju hur duktig som helst. Stod och skrek och peppade mig som tusan, vilket är bra! Och jag blev bara mer o mer förbannad, ju mer hon skrek. Men jag märker hur viktigt det är att man har någon som puschar på, när psyket viker och kroppen blir trött. Har man bara någon som skriker till lite och berättar hur vek, och hur mycket mer man orkar egentligen, så då går ju de sista repsen hur bra som helst!!







Dags för lite käk nu, sen vila, dricka 1000 L kaffe som Fredrik sa, sen iväg på gymmet och köra slut på kroppen igen! Kommer bli en god natts sömn inatt.
Barn gör en rätt slut i huvudet ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar