Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 18 mars 2010

Förlusta sig

Måste hålla mig vaken i 15 minuter till, minst. Minna katter är kåta och gör allt för att komma ut genom ytterdörren. Vilket betyder att jag måste ringa vetrinären för att skaffa p-piller.

Tyvärr har Grisen redan varit ute och förlustat sig, MEN tydligen får de inte ägglossning förens de har blivit "påsatta" en gång. Så nu är det verkligen utegångsförbud för damen tills dess att jag skaffat fram piller. För det andra ska Hulda också få piller..
Det jag blir irriterad på är att det skulle bli världens finaste kattungar, eftersom att han som springer efter mina damer är vit och låånghåååring. Så vackert det skulle bli tillsammans med Hulda, hon är ju orange och långhårig! Meeeen..

Iallafall har Hildur, Grisens unge blivit "påsatt" av denne vackra hane. Ska verkligen bli spännande och se om det kommer vita kattisar.. Ååå har alltid velat ha en vit katt, långhårig!

Dags att slänga sig på telefonen för att vara först..

Sedan ska jag sova hela dagen, så fruktansvärt trött!

En dag kvar tills jag får åka hem igen, underbart! <3>



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar