Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 17 mars 2010

Västen

Alltså jag har ju så sjukt roliga kompisar så det finns ju inte ens på världskartan att hitta några bättre!

En av mina vänner har en kille på besök, han med västen. Han som glömde sin väst efter att ha varit på besök en lördagsnatt för två veckor sedan.

Nu är han hos min vän, sitter i soffan och har gjorde det de senaste timmarna.
Hon ger honom pikar, - jag har föreläsning imorgon, - jag är trött, - jag måste sova.
Killen sitter i godan ro kvar i soffan.

Jag följer såklart dramat genom webcamen, like always! ;)

Nu gick han hem, trodde jag. Det visade sig att han bara tog ett besök på toaletten.
Han förväntar sig nog sex, Fia vill inte ha sex.
Hon vill bara att han ska gå, eller vill du verkligen det? ;)

1 kommentar:

  1. Det där var det vääärsta jag vart med om i heeeeeeela mitt liv!

    SvaraRadera