Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 27 mars 2010

Lördag

Tillbaka på arbetet för ännu en natt.. Känner mig förtillfället väldigt pigg och tänkte därför ägna natten åt pokerspelande! Har inte vart sugen och spela på säkert tre månader men nu är jag sugen som aldrig förr. Kommer väl därför att spela bort alla mina pengar :P I hope not!!

Klev upp vid 14.00 tiden för att fira mamma, hon fick en väldigt fin tröja, 10 röda rosor och trisslotter som hon desvärre inte blev miljonär på! Men 25 kr iaf ;)

Pappa hade lagat en fantastisk middag, oxfilé, klyftpotatis, grönpepparsås, och go´sallad! Skulle ha kunnat äta i en evighet. Så himla underbart att komma hem och bara bli serverad, bortskämmd och jag borde nog hjälpa till lite mer än vad jag gör!
Skärpning ifrån min sida ögonaböj!

Nu har jag laddat ner pokerklienten på mammas datorn så nu är det väl bara att köra igång..
:D

Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar