Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 23 mars 2010

Strålande fantastiska dag, välkommen till mitt ljuvliga och underbara liv.
Får fantastisk energi av sånt här väder. Känner bara hur livslusten kommer och jag vill egentligen bara springa ut på gatan och göra ett VÅRSKRIK!

Haft en toppen dag med Marika på stan, fika på Törners och välbehöviga samtal om allt mellan himmel och jord. Träffade på Anna och Karin på stan, fick mig ett gott skratt av adelsdamen.
Hon sa högt och tydligt; Nämen vad är det här då?
Vi alla tre tittar bak och ser en kille som kommer promenerande. Karin tyckte nämligen att han var snygg och han måste ha kännt sig fruktansvärt ut tittad. Förlåt snygga man, Det är ju fult attt glo.

Håller på att försöka stöka ihop mina saker, så att det får plats med en till människa i mitt lilla krypin. 1 April flyttar denna älskade människa in här hos mig. MYS <3

Snart beger jag mig på gymmet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar