Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 23 mars 2010

Ibland gör sanningen ont!

Fick en utmaning av käraste Haake, så får väl så artigt ta emot den.
Utmaningen innebär att jag ska avslöja fyra sanningar om mig själv.

Okej, Let´s go then..

1.

När jag nyss hade fyllt 14 år så blev jag tillsammans med en 28 årig kille. Vi var tillsammans i 3,5 år och jag ville göra slut med honom i 2,5 år. Varför gjorde jag inte slut? Sanningen är att jag trodde att jag älskade honom PÅ RIKTIGT, och att jag var rädd att förlora alla vänner runt omkring mig! Han manipulerade mig, och jag var ett lätt offer. UNG OCH OTROLIGT DUM!

2.

Jag har en ovanlig förälskelse till ett visst djur, nämligen höns. Har länge hoppats på att mina föräldrar ska köpa två stycken hönor med hår på fötterna. Ni vet sådant som spretar ut därnere.
På mitt arbete där de har en laggård så facineras jag alltid av hur vackra dessa djur är!

3.

Jag är en detektiv och kan få reda på i princip vad som helst utan att jag egentligen tänker på vad jag gör. Känner på mig hur människor är, om något är fel, om de ljuger, om de döljer något. Jag är en väldigt bra människokännare! Jag blir brydd varje gång jag har rätt, det händer allt för ofta..

4.

När jag var i Stockholm för några månader sedan så stal jag ett kreditkort av en man. Klippte sönder hans körkort och slängde ut det genom taxins fönster. Hade väldigt roligt med detta kreditkort under kvällen. Åkte taxi för 500 kr, skumpa för 1000 tals kronor, inträden m.m. Jag vaknade upp nästa morgon och fick höra vad jag gjort. Hade kommit in på hotellet på morgonen, tagit upp kredithållaren, visat upp alla korten och slängt dem en och en på mattan. Sagt till Karin med ett leende på läpparna; Det var en gratis kväll ikväll!
Karin fick ordna upp affären med mannen som hon förövrigt kände lite grann. För att jag inte skulle bli polisanmäld och riskera fängelse mellan 2-6 år för kortbedrägeri så fick jag såklart stå mitt kasst och betala in hela summan på 5500 kr. Jaaa, det var den gratis kvällen som jag inte minns ett skit av!


Jag utmanar:

Maria Pettersson

Sandra Strömstedt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar