Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 17 april 2010

26 timmar

Klev på mitt arbetspass 8.30 igår morse, klev av 10.30 idag, 26 timmars arbete UTAN sömn. Kan ni tro att jag är lite trött eller? Hände en liten incident på arbetet så jag var vaken hela natten, nickade dock till lite då och då. Har inte hunnit sova i en minut idag.

Maria och jag har inhandlat massa saker till Vemdalsforum som äger rum nästa helg. Tänk att det redan har gått ett år sedan altanen brann, jag blev så full så att jag vaknade upp hemma i Östersund på lördagskvällen vid sjutiden? Haha kan ju inte annat än att skratta åt misären som hände förra året. Gör om och gör rätt, va nästan lika full, släck grillen och va lika glad!
Längtar som en jäkla galning!!!!

Nu ska adelsdamen, Karin bjuda på middag. Kött, pommesfrites, sallad, bea? Onyttigt men ack så gott! Sa jag att pommesen blir friterad? Att jag åt på Max idag, att jag inte lagat middag på två veckor?? INTE tränat på två veckor, och att jag säkert kommer gå upp 10 kilo inom den närmaste veckan!!???

Var det någon som sa att jag var osund när jag tänker dricka ett glas vin med mina adelsdamer nu och njuta av mitt fantastiska liv ;) ?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar