Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 19 april 2010

Tillbaka till verkligheten

Blev ju som sagt vin med mina käraste vänner i lördagskväll, först så blev jag och Maria bjudna på middag av veckans adelsdam, Karin. Tack vännen för det..

Kvällen slutade ju hur bra som helst, var först på förfest hos Marias arbetskompisar, Mickan och Tomas. Mycket trevligt sällskap, blev äntligen lite dansbandsmusik som hördes ur högtalarna. Like It, fler sådana fester, TACK!

Begav oss senare på Captain Krok för en stund i de äldres sällskap, hann dock inte mer än komma in förens vi stötte på ett par gamla män, just i våran smak.

Haake dundrade in och drog med oss på festen som vi egentligen skulle till.. Träffade ett bekant ansikte på festen som jag visste att jag "typ kände". Han kände likadant, när vi hade surrat ett bra tag för att komma fram till vilka gemensamma vänner vi hade.. Vilket inte var en enda människa. Kommer iallafall fram till att han jobba på Alina Systems, och att jag har vart där inne EN gång med en brukare.
Ja, på så sätt kände tydligen vi varandra.. Helt sjukt!
Förstår inte ens nu hur jag kunde tro att jag kände honom.. Haha!

Vidare till Olles, för lite dans och mycket prat, synd att jag inte kommer ihåg allt av dessa två timmars prat :P

Så, vidare hem, rakt i säng.. Sova sova.. Upp klockan 8.30 för att åka och jobba ett dygn igen.
Kan nu meddela att jag är så fruktansvärt trött, så det finns inte!

Nu väntar en dusch, sen åker jag till Michaela för att planera inför projektet.

Bra dag, trött dag!




Jag älskar gubbar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar