Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 28 april 2010

Älgen kommer bli min död!

Jag vet hur jag kommer dö och det är fruktansvärt läskigt! I måndagskväll när jag åkte till Hoting var jag en halv meter ifrån att krocka med ett sånt här as! Har aldrig varit så skakis i hela mitt liv då jag fortsatte köra efter att jag hade pallnitat.

Idag när jag ska åka iväg på jobbet så står det tre älgar mitt i vägen, tur att jag inte körde lika snabbt som sist. Då hade det blivit en sjuhelsikes smäll! GUD, jag ryser i hela kroppen av tanken att krocka med en älg. Inser ju inte hur stora de är förens man är så nära att jag trodde att han skulle hoppa in genom rutan och ge mig en puss!!

Älgar har ingen hjärna och skulle de mot förmodan ha en så är den lika stor som en halv grön ärta! Håll er borta ifrån mig tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar