Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 29 april 2010

En kvar

Torsdag idag mina vänner, underbara dag!

Gör min sista natt nu, natten som kommer.. Känns himla bra!


På lördag blir det dansgala i nälden med Maria och Co. Hade lite beslutsångest om hur jag skulle göra eftersom att det ska bli en stor fest hos Halvarsson. Men vad tusan, dessa fester börjar ju likadant och slutar på samma sätt varje gång. Känns inte som om jag kommer att missa någonting iallafall!!


Plus att Maria och jag sa sedan förra helgen att nu är det tusan dags att bli lite vuxna här ;)

Dans istället för G3, mindre sprit istället för mycket sprit, komma ihåg det man gör istället för att glömma bort det! VUXENPOÄNG här kommer vi ;)


Det kommer att bli en bra helg, men det är väl ändå imorgon man ska fira? Eller?
Sista april anses väl ändå som den största dagen att ha fest på, men det kanske bara är för fjortisarna?!?!





Det kommer bli en bra helg ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar