Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 26 april 2010

Drömmar

Om jag fick önska en sak så vore det att jag skulle sluta drömma, det tar knäcken på mig.
De är så verkligt så jag blir knäpp när jag vaknar. Måste nästan ringa och fråga personen jag drömde om, om det har hänt eller inte! Haha, man kan ju bli knäpp för mindre!

Nu in i duschen, sen ska jag träffa Michaela nere på stan en sväng. Kolla igenom vårt sponsorbrev, samt ta en fika. Mys!

Sen blir det gymmet, för att föööörsöka träna bort all onyttig mat som råkade slinka ner ihelgen.. Det var inte nådigt!

Efter det beger jag mig till Hoting för jobb hela veckan.. Jobbar nätter vilket innebär att jag försvinner ifrån omgivningen för ett tag! :P


Älskar verkligen dig vännen! En sann vän som alltid finns där, som jag sagt förut så vet DU alltid när det är dags att skita i saker och gå vidare. Det är skrämmande varje gång, att du alltid ska ha så förbannat rätt ;) Jag blir riktigt irriterad ;) Du får mig att må så himla bra! Vet inte vad jag skulle göra utan dig, seriöst! Vi är som ett riktigt parförhållande, vi gled ifrån varanndra rejält, tog ett uppehåll och fann tillbaka till varandra, och nu är våran vänskap starkare som aldrig förr!! Tack för att du finns Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar