Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 30 april 2010

Efter en dal kommer en topp

Okej, jag kan ha mina dåliga dagar, nu efter 4 dagar så känner jag fan att det är nog!
Karin underbaraste Karin tar hand om grisen tillsvidare, du fattar inte hur mycket du har hjälpt mig! Ångesten släppte direkt och nu kan jag äntligen le igen! Skön känsla :)

Befinner mig nu i Östersund, hem ljuva hem. Träffade Michaela en sväng idag för en lunch på Pause, funderade på företagsnamn, usch så svårt det är. Men snart kommer namnet att komma som ett brev på posten.

Till veckan väntar en del möten angående modevisningen, spännande!
Casting affischer ska upp på olika ställen i stan.. det kommer bli bra.

Nu väntar en mys middag med Haake, byta om, fixa håret och gå vidare till Karin. Kvällen kan ju inte bli annat än kung! Skål mina vänner, jag förtjänar en underbart rolig kväll efter denna piss vecka!

Kyss o Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar