Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 27 april 2010

Fly...

Jaha, så var grannfejden igång igen. Fick ett samtal ifrån honom jag hyr lägenheten av, kärringen har ringt och sagt att det finns katter i min lägenhet. Han gjorde klart för mig när jag flyttade in att jag inte fick ha katter..Jag gjorde ett stort fel, MEN hon är ju den mest bittra människa jag mött i hela mitt liv. Nu ska vi ha ett möte till veckan och reda ut allt.

Hon hade trott att pollen var tidig i år, innan hon insåg att jag hade katter i min lägenhet. Hon är tydligen jätte allergisk, och det är jag ledsen för! Men hur allergisk kan man vara? Ska inte andra människor kunna bo och leva normalt?

Jag ringer handelsbanken imorgon, tar ett lån, och flyttar ifrån Tallåsvägen.
Hemskt att jag ska behöva flytta.. egentligen är det hon som borde flytta, elaka häxa!

Alla kan inte ha fel? Varje människa jag pratar med som bor i huset säger att hon är en kärring! Varför kan man inte bara som människa inse sina egna brister och fel. Detta är absolut det värsta jag varit med om i hela mitt liv!

Nu kommer hon få som hon vill, jag flyttar, en ny hyresgäst kommer att flytta in och få samma jävla problem som mig! Jag vill inte en enda människa något så ont! Hon är djävulen själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar