Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 27 april 2010

Torsdag kl:11.00

Då kommer delar av intervjun med oss (pirater) att sändas på 107.7, radioberg. Gissa vem som kommer att sitta och lyssna? JO, jag ;)
Sedan kommer hela intervjun att läggas ut på Radio Berg, men det verkar ta en långenstund för dem att få ut den på nätet! Jag väntar och väntar men ingenting händer...

Vill tillbaka till sol, musik, glädje och dans!


Bilder lånade ifrån Emma-Lisa, hoppas det är lugnt att jag stjäl av dig ;)

2 kommentarer:

  1. Lungt med bilderna :) Jag åker till Norråker med mitt flyttlass i morgon och blir kvar där tills på måndag, så jag får hoppa den här gången. Men räkna med att jag är där nästa! Måste ju styra upp ngt för Maria också som fyller år den 15:e :D Puss

    SvaraRadera
  2. Okej.. Ja, vi håller på att fixa med en fest som kommer att äga rum på tallåsvägen 26 den 15 maj. ute på baksidan om vädret tillåter.. :) Kommer bli grymt, ska bara prata med mina fina grannar först, men dom kan ju som inte neka tycker jag! Pusss!

    SvaraRadera