Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 2 april 2010

Gästbloggare: Karin

Hej!
Jag, Karin har fått äran att skriva här denna vackra långfredag!




Måste berätta om Hacke, en underlig man från Brunflo. Hacke, heter egentligen Håkan, jobbar på polarvagnen(eller vad det nu heter) är uppenbarligen en vanlig man men vi har trott att han är utvecklingsstörd och väldigt märklig. Ekontaktshacke, vemdalshacke, gammhacke det är några smeknamn genom åren!






Ja hursom helst, vet jag inte hur mitt liv skulle ha sett ut utan denna märkliga man!







Nog om männen i våra liv. Det finns annat också, tillexempel så är det fest i kväll! Har legat bakis hela långa fredan, blev en hel del bravader igår.
"vi är här på MM s begäran" o resulterade i gratis inträde o Viprum på Marite.




Tur man var veckans adelsdam! Idag är det ny vecka (enligt adelskalendern) och Maria är utsedd till veckans adelsdam, hoppas hon kan hålla måttet!




Sitter nu hemma hos malin o hon tar hand om mig som vanligt, vet inte hur jag skulle klara mej utan henne<3

/Karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar