Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 4 april 2010

Påsken 2010

Herregud, vart har denna påskhelg tagit vägen? Blir lite frustrerad att jag inte befann mig på tåsjöberget igår kväll för att dra en dunderfylla, vilken är en liten tradition som jag år efter år upprepar. Förra året så pimplade jag och Ida vin, 3 L, åkte upp på berget, vi sätter oss vid bordet, drar några shootar, virr virr, snurr snurr, pang, cchraaash, Malin ligger på golvet och kan inte ta sig upp. River ner hela bordsdukningen, går in på toaletten, spyyyyyyr, grinar, får panik, ringer Emil (bror), som precis kommit ner till Hoting igen, 4,5 mil. Haha, de får vända och hämta mig. Minns hur jag hängde över broräcket utanför och bara spydde o spydde, grinade och hade en fullständig PANIK om hur jag skulle ta mig hem. Kom dit 21.30, hemma i Hoting efter 22.00. Helt sjukt! Lärde jag mig någonting? Knappsats..

Men dock inte detta år eftersom jag arbetat hela helgen!

Men i fredagskväll blev det ändå lite party hemma hos Michaela. Nyktert för min del eftersom att jag åkte och jobbade igår. Förfesten var lugn och sansad, lite för lugn, Karin var på G som vanligt, Sofia var lite depp, Michaela färgade hår och jag mådde illa och kräktes på toaletten, (varför vet jag inte :S), Grabbarna drack fööör mycket sprit ;P

Ut på G3, där det enligt mig söööög, urtråkiga människor och jag insåg att vi nog skulle ha gått på Olearys eller Marite. Men men, huvudsaken alla hade trevligt! Plus att Karin och Sofia stod och hånglade på dansgolvet hela hela kvällen, haha helt sinnes!

Kvällen avslutades på Subway, några timmars sömn sedan upp klockan 7.30 för att åka till Hammerdal och arbeta.

Har äntligen kommit hem, möttes av tre hungriga katter, en stökig illaluktande kattbajslägenhet. Så ja.. var bara att börja städa igen då!! BLÄ!

Ska hoppa in i duschen, klä på mig, åka ner på stan för en fika med Fredrik..

Me and min nya kompanjon, Kela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar