Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 8 maj 2010

23.00

Snart är klockan 23.00 och jag sitter åter på jobbet.. Är pigg efter att få ha sovit ut ordentligt idag. Väcktes vid 16.30, middagen serverad. Grillad kalkon, behöver väl inte säga att det smakade fantastiskt gott! Vi satt ute på altanen, hela familjen samlad.. Behöver ju inte nämna igen att vår familj är utöver det vanliga! Så fruktansvärt roligt vi har.. Idag vid middagsbordet pratade vi om när mamma och pappa hade lite roligt i skrubben back in the days ;) Haha!

-Tacka skrubben för att ni finns till!

Yes, vi fyra syskon tackar momma o moffas skrubb.. TACK! :D

Mamma envisades med att sitta ute på altanen, - det bästa rummet som någonsin byggts i detta hus. Ja, inte vet jag heller varför det tog en sådan tid att skaffa en altan!

Kommer bli pefekt till sommaren, bjuda dit lite vänner och njuta.. Grilla och dricka någonting gott för att sedan åka vidare på någon dansloge.. Ååå jag längtar efter Brattbäcken och logen. Kila ut i skogen, gömma en å annan stänkare. Bugga, dansa foxtrott, träffa alla gaaammmla vänner, prata minnen, skratta. -Jennie, när är första dansen, du som vet ? :D

Nu, åter till jobb...

2 kommentarer:

  1. Men fina fina du, herregud vad du är gullig som säger så! :) Alltså nu rodnar jag ju :)

    Hoppas vi ses nåt snart! Ni tjejer är så härliga att hänga med. Sköt om dig snygging! PUSS!

    PS. Jag har lagt upp castingaffischen på bloggen nu :) Jag kanske tittar förbi imorgon efter jag slutat jobba, men mest bara för att se hur de går för er :)

    SvaraRadera
  2. ja du den ska väl va helgen den 5 juni som vanligt, men jag vet inte säkert dock.

    SvaraRadera