Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

söndag 9 maj 2010

Ren/Älg?

Ja, det spelar väl ingenroll, älg som ren.. ivägen är dom ALLTID! Varför springer dom ut mitt ivägen när det kommer bilar? När jag kommer och kör? Det slår ju aldrig fel, inte en enda gång.

Tillomed tjädertuppar börjar att ställa sig ivägen och vägrar flytta på sig, vill dom dö? Det är min stora fråga. Eller vill dom döda mig?

Jag vill absolut inte dö i en bilolycka, men ju mer o mer jag kör bil desto säkrare är jag hur min död kommer att sluta! Jag vet, det är hemskt att prata om, men vad tusan jag är LIVRÄDD!

Inte nog med det, när jag kör in på gården så springer Hildur (katten) rakt framför bilen så får ju pallnita för henne också! Det är en under att jag inte har dödat någon ännu!

Nu lägger jag mig occh sover bort denna underbart fina, soliga dag!

1 kommentar:

  1. HAHA Jag bruka också undra om dom e självmordsbenägna dom där jäkla fåglarna!

    SvaraRadera