Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 10 maj 2010

Nervös

Usch, jag sitter här på jobbet och är super nervös inför morgondagen. Ska försöka komma mig iväg till mötet på Gamla Teatern innan kl: 12.00. Men det kan bli kämpigt eftersom att jag kliver av kl 07.00 imorgonbitti, åker hem och sover nån timma, sen har jag 15 mil att köra för att komma till Östersund. Ja, jag inser ju här o nu att det inte kommer att gå ihop.
Michaela får sköta det där själv, vilket kommer gå kanon bra!
Klockan 14.00 har jag möte på handelsbanken angående mitt bolån, och såklart så har den lägenheten jag var intresserad av tagits bort :( Typiskt! Den var såå perfekt! Kommer väl att dyka upp någon annan inom en snar framtid..
Klockan 16.00 så har vi vår Casting, så alla är hjärtligt Välkommna. Sitt inte hemma nu och inte våga komma dit. Det kommer bli roligt! :)
i

1 kommentar:

  1. eeej tjejen :) Hur gick castingen? Jag kunde tyvärr inte komma, var tvungen att jobba över. Kram snyggo!

    SvaraRadera