Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 10 maj 2010

Okej

Var och hur ska jag börja denna dag?
Gick av mitt pass klockan sju imorse, åkte hem la mig och vilade i en timma. Michaela ringde, fick panik. Så slängde på mig kläderna och begav mig hem emot Östersund.
Väl hemma så möts jag av en övergravid kattkvinna vid namn Grisen, så himla tjock hon blivit på ett par dagar. Förstod att det var dags vilken sekund som helst.
Nåväl, åkte iväg på alla möten som jag hade under dagen. 2 av 3 gick ju lysande! Gamla Teatern är mycket positiva till vår modevisning som kommer gå av stapeln första eller andra helgen i augusti på Just Gamla Teatern i Östersund. Kan inte bli bättre!
Mötet på Handelsbanken gick också bra och jag kommer att få mitt lånelöfte, så nu är det bara att rikta in sig på en fin lägenhet och börja buda. Blir spännande!
Sen var det dags för våran Casting, det rullade in rätt många unga damer där i början. Men thats it, så himla tråkigt att inte fler vågade sig dit :( Imorgon kontaktas både ÖP, LT och One FM, för nu ska här göras reklam! Vi satsar en andra gång och hoppas på succe!

Gulle Maria, tusen tack för hjälpen vid Castingen. Du är Guld värd!


Efter Castingen var jag egentligen helt slut i både kropp och knopp, men hämtade upp Karin för att åka iväg på Golds för att köra ett pass! Blev biceps och bröst idag.. mycket välbehövligt och skönt.

När jag sedan kom hem igen så hade det kommit två små kattungar. Sötnosar, efter nån timme så hade familjen utökats till tre små kissekatter..

Nu ligger dom och äter, sover och grisen är nog en väldigt stolt mamma!






God natt vänner!
Fy så gott jag ska sova inatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar