Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 11 maj 2010

Härliga morgon!

Har precis kommit in ifrån en härlig powerwalk på en timma. Satte mig på en sten vid vattnet och insåg i vilken fantastisk vacker stad jag bor i.. Men ändå vill jag flytta härifrån vid vissa tillfällen och andra så förstår jag inte alls varför jag vill flytta. Jag har ju allt.. nästan..

Vilken härlig känsla som jag kände under promenaden, befriande, jag insåg att idag så ska jag bara få vara ledig. Ingen stress, inga måsten, bara vara Malin.
Gå på stan, äta lunch ute i solen, gå runt i butiker, äta glass, bara mysa och åter mysa!

En väldigt stolt och duktig mamma

Första sötnosen, en liten kille


Andra, som är en tjej

Trejde och sista som är min lilla favorit.
Så himla söt, fyra vita tassar, vit på pannan och under magen, och gråspräcklig. Vilket dock kan förändras, men ändå :) Gullunge!

Så, dags för en brak frukost kanske?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar