Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 19 maj 2010

Företagsnamn - Check

Lång arbetsdag denna dag också, och det fortsätter bara när jag kommer hem.
Jag är slut i huvudet men vet att jag måste fortsätta skriva, ta reda på fakta osv om jag någongång ska få igenom vårt projekt. Har iallafall kontaktat tidningar och hoppas på bra respons så att vi kan göra ett repotage och nå ut till många människor angående vår Casting.

Vi har iallafall beslutat oss för ett företagsnamn och det känns väldigt bra, ett steg närmare allt som väntar.

Den 25 ska vi registrera företaget och hoppas på att det blir godkänt. Sedan blir det mycket arbete med hemsidan, och allt runt omkring som har med modevisningen att göra.
Men allt känns bara så himla roligt, och jag fantiserar redan om hur kvällen kommer att sluta där i början på augusti.

Nu behöver jag nog snart sova, efter min löptur idag krampar mina vader, hela jag behöver vila..

Hoppas ni haft en underbar dag, Puss o Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar