Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

tisdag 18 maj 2010

Trött som ett ?!

Lång arbetsdag, med en tvååring som springer fram o tillbaka som en gaalning är det inte lätt :P
Vilket energi, men jag njuter av att få vara i hans närhet. Det är intressant att se hur han utvecklas. Full fart, mycket glädje!

Idag har jag suttit på läggdan, omringats av får och 23 lamm, herregud går inte att beskriva hur fina dom är. Önskar att jag hade en egen läggda med lamm, då hade jag legat där med en bok, raklång på gräset, omringad av alla lamm. Vilken underbar känsla.

Eller bara kunna lägga sig där under en stjärnklar natt? GE MIG!

Har även kört fyrhjuling med lillkillen idag, ja jag har ju ett underbart jobb om ni inte visste det :D

Kom hem, tog på mig löparskorna och sprang en sväng runt byn. Det var skönt och nu känner jag mig helt slut i kroppen. Det blir en snabb dusch sen väntar en härlig nattsömn.

Upp klockan 06.00 imorgon för ännu en heldag på jobbet!

Sov gott vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar