Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 17 maj 2010

Tjosan i trosan

Sitter fortfarande med ett smile på läpparna sedan lördagens fest, så himla trevligt vi hade det. Tål verkligen att upprepas. Natten inatt gick väl sådär alltså, ögonen höll på att falla igen fler än en gång om vi säger så! Är glad att min lååånga nattperiod äntligen är slut och att jag får börja jobba dagar och kvällar. Hela livet känns som upp o ner när jag jobbar nätter, sover när alla andra är vakna, blir osocial, usch för nattjobb!

Har nu sovit hela dagen, trodde att jag skulle få vakna till strålande sol, men istället har det åskat, regnat omvartannat.

Dags att ladda min Iphone för att sedan kunna ta en powerwalk. Sen blir det middag och efter det ska jag ta o besöka gymmet som inte är en dag försent!




Där ser ni, Peter Siepen av alla människor befann sig på Marite i lördags. Snyggjävel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar