Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 5 maj 2010

Pusta ut

Castingaffischerna sitter uppe på stan, Mittuniversitetet, Golds, ja lite varstans har jag spritt ut dem :) Imorogn går jag ut på stan igen för att lämna lite flyers!

Fredag beger vi oss på alla gymnasieskolor för att berätta om våran Casting.

Tog en liten tur på stan med Marika på eftermiddagen, det var trevligt! Karin dök upp senare, mer förvirrad än vanligt. Stackarn hade tappat bort nyckeln, vi letade i misären hemma hos henne men den är totalt borta, spårlöst försvunnen, Hjälp kvinnan i nöd!

Efter allt letande utan resultat begav vi oss ner på stan för ett besök på Golds. Blev rygg och mage idag. Men innan vi hann på gymmet blev vi stoppade av försäljare som sålde Omega 3 till ett väldigt bra pris. 120 tabl x 3 för 419 kr, vilket räcker i 6 månader. Vilket kap!
Jag har alltid velat köpa tabletterna men har helt enkelt tyckt att det var för dyrt. Men nu var det ju till ett helt okej pris, de räcker ju i hela 6 månader! Kanon!
Maria och jag har nyss tittat på en film, The Reader, med Kate Winslet. Meeeeeeen se filmen alltså, helt underbar. Drama, förbjuden förälskelse, flykt och sanning. Satt med gråten i halsen och när Maria äntligen somnat kunde jag låta tårarna rinna ner ifrån min kind..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar