Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 5 maj 2010

Stress

Ja herregud, va vaken halva natten kunde absolut inte somna, det som cirkulerade runt i huvudet var vad vårt företag ska heta. Vaknade en gång i timmen..



Skulle egentligen ta en powerwalk imorse, men försov mig.

Upp, snabbfix, åt frukost och efter det skjutsa Maria till jobbet, sen vidare till Michaela klockan 10.00.



En sväng på Mittuniversitetet för att skriva ut Castingaffischerna. Så nu är de äntligen utskrivna, samt flyers som vi ska dela ut på stan!



Uscch, jag känner bara hur stressen kommer smygandes, ångesten, över allt jag har att göra.

Sa någon att jag behöver semester?!



Är hemma på lunch en snabbis, kastar i mig en gammal sallad sedan middagen igår, äter naturgodis för att jag är sugen på riktigt godis..

Måste ner på stan för att fixa upp affischerna på anslagstavlorna..



Hoppas ni får en lugn dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar