Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 12 maj 2010

Sol, älskade sol!

Fia knackade på dörren vid halv tio imorse som planerat. Hämtade upp Karin, åkte upp till Frösön och tog oss en tur runt berget. 8 km, trodde mina hälar skulle avlida innan vi var framme till bilen! Men herreguuuud så vackert det är, blir jag kvar i denna stad för resten av mitt liv så vet jag iallafall var jag ska bosätta mig. Du rika karl, var finns du? Min adress är iallafall Tallåsvägen 26, be my guest and come visit me , thanks!

Nu har jag fått i mig en väldigt sen frukost, så nu mår magen bra!
Men denna trötthet som absolut inte vill ge med sig?! Har konstant ont i ögonen, trycket som ligger bakom är inte att leka med. Kanske är jag riktigt sjuk, som i drömmen. De tog blodprov och jag fick åka helikopter, akut ner till uppsala, det var något fel på mitt blod. För mycket röda blodkroppar så jag var tvungen att byta ut mitt blod ? :S Shit..
Mina drömmar är inte att leka med!



Äntligen känns det som sommar, jag älskar sommaren! Nu ska jag klä på mig, fixa till frillan, dra på mig brillorna, köpa en sallad och sätta mig i en park och njuta av solen.,
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar