Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 12 juni 2010

Verklighet

Äntligen tillbaka till the real life, ska bli skönt att få åka tillbaka hem till Östersund, träffa sina vänner och njuta av livet. Har inte umgåtts med vänner på snart tre veckor och jag saknar dom verkligen!

Direkt när jag kommer fram så har jag bestämt att jag hämtar upp Fia. Maria ska jag dra upp ur sängen om hon inte klivit upp ännu. Nu vill jag ha alla älskade o goa vänner som mitt sällskap!
Sen blir det en sväng travet och V75, tänkte vinna storkovan. Eller spela bort allt, läs som ni vill :P Marika och gänget ska dit, sen lillfredrik också, Kul! Därefter väntas väl lite shopping, måste införskaffa mig någonting nytt och snygg tills ikväll. Om vädret tillåter blir det grillfest, om inte så tycker jag vi tar ett besök på någon trevlig resturang.

Sen lite Rosé, bra musik, skratt och jaaa.. Det blir en underbar kväll.
Fia har sommarlov och är åter i Östersund, det betyder bara en sak, GALET SKOJ!

Jag älskar sommaren och allt som hör därtill. Människorna kryper fram ur sina gömmor, och staden fylls av galet glada människor! Jag gillart!

Om jag inte hinner, så SKÅL på er! Ha en trevlig lördag för det ska jag ha..

1 kommentar: